Gå til hovedindhold
Gå til hovedindhold
Dit akut- og nærhospital
Dit akut- og nærhospital
X
    Velkommen til Bornholms Hospital
    Dit akut- og nærhospital
    Dit akut- og nærhospital
    • Afdelinger og afsnit
      Se, hvilke afdelinger, afsnit og ambulatorier der ligger på hospitalet
    • Praktisk information
      Brugerrådet - Dit ophold - Transport - Underholning og adspredelse - Besøg - Dødsfald - Find vej
    • Undersøgelse og behandling
      Akut hjælp - Undersøgelser - efter behandling - Patientsikkerhed
    • Graviditet, Jordemoder og Fødsler
      Gravivitet - Fødsel - Barsel - Jordemoder
    • Råd og rettigheder
      Patientguiden - Patientrettigheder - Transporttilskud
    • Job og uddannelse
      Hospitalet som arbejdsplads - Hospitalet som uddannelsessted - Tjenesteboliger - Søg job
    • Kontakt
    • Om hospitalet
    • Find vej
    • Selvbetjening
    • Presse og nyt
    • Om regionen
    • Andre hospitaler
    Velkommen til Bornholms Hospital
    Dit akut- og nærhospital
    Dit akut- og nærhospital
    Skip Navigation Links Forside /Råd og rettigheder/Patientguiden/Udskrivelse fra hospitalet/Fejl og klager - hvis noget ikke gik som det skulle

    Fejl og klager - hvis noget ikke gik som det skulle

    1. marts 2022

    Klage over rettigheder, som ikke er blevet overholdt

    Hvis du mener, vi ikke har overholdt dine patientrettigheder, kan du klage. Læs her, hvad du kan klage over, og hvordan du gør det.
    23. december 2022

    Behandling eller service – sådan klager du

    Hvis du hos oplever noget hos den praktiserende læge, speciallæge eller på hospitalet, som du gerne vil klage over, er her en vejledning.
    23. maj 2022

    Erstatning for en skade – sådan søger du

    Alle patienter i det offentlige og private sundhedsvæsen kan gratis anmelde en skade til Patienterstatningen med henblik på at få erstatning. Læs her om hvordan du gør.
    23. september 2021

    Erstatning ved glemte, mistede eller ødelagte ejendele

    Her kan du læse om, hvordan du anmelder glemte, mistede eller ødelagte ejendele.
    11. marts 2022

    Klage over Akutberedskabet

    Se her, hvordan du sender klager om Akutberedskabet - herunder Akuttelefonen 1813 eller alarmopkaldet 112.​
    1. marts 2022

    Skade eller risiko – er du blevet udsat for det?

    Det sker desværre nogle gange, at en patient bliver udsat for risiko eller direkte skade. Det er vigtigt, at du fortæller os om din oplevelse, så vi kan minimere risikoen for, at det sker igen.
    (Webid:e47f28bb-ebf0-4dec-b17e-381bf5dc7c2f) ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":0,"IndexWp":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":false,"SortDesc":false,"SortOrdering":2,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.regionh.dk\/Sundhed\/Patientguiden\/Behandling\/Fejl-og-klager-hvis-noget-ikke-gik-som-det-skulle\/","m_Item2":false,"m_Item3":"e47f28bb-ebf0-4dec-b17e-381bf5dc7c2f"}],"TemplateDisplayType":3}
    Publiceringsdato: 15-09-2021 00:41

    Bornholms Hospital

        Bornholms Hospital

        Ullasvej 8

        3700 Rønne

        T 38 67 00 00

        E Skriv til os

        • Ophavsret
        • Persondatapolitik
        • Cookies
        • Tilgængelighedserklæring