​​

Klage over Akuttelefonen 1813 og Akutberedskabet

​Se her, hvordan du sender klager om Akuttelefonen 1813 eller Akutberedskabet.

Klager over 1813

Akuttelefonen 1813 hjælper dig ved sygdom uden for din egen læges åbningstid og ved skader døgnet rundt. Akuttelefonen 1813 er en del af det samlede akutberedskab. Derfor skal en klage sendes direkte til 1813.

Klag over Akutberedskabet - herunder 1813

Du kan vælge at indsende klagen digitalt:


Send skemaet sikkert til os via borger.dk (login med MitID/NemID)


Hvis du vil sende ris eller ros, som ikke er en formel klage, kan du skrive til 1813 via borger.dk. (Hvis vi skal finde din henvendelse, har vi brug for datoen for, hvornår episoden skete samt dit cpr nummer.) 

Skriv til 1813 med sikker digital post (log på med MitID/NemID)

Er du fritaget for at modtage digital post fra offentlige myndigheder, kan du sende et brev:

Region Hovedstadens Akutberedskab
Telegrafvej 5, opgang 2, 3. sal
2750 Ballerup


Redaktør