Mailproblematik på Bornholms Hospital nu løst

​Bornholms Hospital har konstateret, at der i perioden 18. april til den 19. juli er en række mails, som ikke er gået igennem til hospitalets administrative fællespostkasse bornholmshospital@regionh.dk.

Vent...
Problemet blev rettet og løst d. 19 juli og alle mails til bornholmshospital@regionh.dk kommer derved igen frem til postkassen.   
Det er desuden lykkedes Region Hovedstaden at genskabe langt størstedelen af de 253 mails, som i perioden ikke er kommet frem, samt at identificere alle 253 afsendere. 
Bornholm hospital er nu i gang med at kontakte de pågældende borgere og myndigheder, der har sendt mails, der i perioden ikke er kommet frem. 

  • Vi beklager naturligvis, at en række mails ikke er kommet igennem til os på Bornholms Hospital. De fremsendte mails er både fra borgere og fra andre offentlige myndigheder, og vi er nu i gang med at kontakte alle mail afsendere for at sikre os, at de kan genfremsende mails, og at vi får behandlet de indgående henvendelser – desværre med forsinkelse, siger vicedirektør på Bornholms Hospital, Annemarie Hellebæk.

For yderligere oplysninger:

Vicedirektør på Bornholms Hospital, Annemarie Hellebæk via Region Hovedstadens pressevagt på 70209588.


Redaktør

Kommentarer 

Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet.

Opret profil
RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor