Sådan bestiller du din rejse

I Patientrejser bestiller vi din rejse med Rute700, Bornholmerbussen og fly.
Ønsker du at rejse med tog, skal du bestille din billet telefonisk hos Færgen.​​

​​​​​​

​Sådan bestiller du din rejse med bus eller fly hos Patientrejser: 

Når du kontakter os, skal du oplyse:

  • Rekvisitionsnummer (det får du hos Patientrejser - se her hvordan)
  • Ønske om transportform - se her hvilke
  • Dato for ud- og hjemrejse samt rejsetidspunkter
  • Oplys herudover navn, mobilnummer og mail

Se kontaktinformation og åbningstider til Patientrejser her >>>

Sådan bestiller du din rejse med Intercity toget

​Ring til Færgens kundeservice på telefon  70 23 15 15. Du kan også henvende dig ved Færgens serviceskranke.

Se telefonåbningstider og kontaktinformation til Færgen her >>>

Se åbningstider i Serviceskranken hos Færgen her >>>

Du skal oplyse dit rekvisitionsnummer, som du har fået af Patientrejser.

Du skal selv hente din billet hos Færgen senest en time før afgang. 

​Hvis du bestiller en togbillet, tur/retur i god tid og er du forhindret i at hente billeterne, kan Færgen sende en 2-klipsbillet og pladsbilletter til dig.​

​Fælles for rejser med bus, tog eller fly

​Oplys altid dit rekvisitionsnummer, som du har fået af Patientrejser. Du finder dit rekvisitionsnummer på din afregning lige under dit cpr. nr. Du kan også have fået oplyst nummeret af Patientrejser på telefon.

​Vigtigt: Bliver din mødedato ændret, så kontakt venligst Patientrejser. En ubrugt billet skal du aflevere til Patientrejser.​​​

Redaktør